031 435 15 09, 0771 368 338  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Politica de retur

Conform legislatiei in vigoare, respectiv O.G. 130/2000 cu modificari si completari ulterioare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Astfel, potrivit prevederilor art.7 alin.1) din OG 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor tale, poti denunta unilateral contractul in termenul mai sus mentionat si returna produsul(e), iar noi iti oferim 3 optiuni:

  • a) iti returnam suma de bani;
  • b) iti inlocuim produsul cu un alt produs identic;
  • c) poti folosi banii proveniti din stornarea produsului, pentru achitarea altui produs.

Solicitarea de denuntare unilaterala a contractului la distanta este necesar sa se faca in scris.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (fara lovituri, zgarieturi), inclusiv ambalajul, accesoriile aferente si produsele cadou-bonus (exact ca in momentul receptionarii).

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Conditii de renuntare la cumparare

1. Inregistrare cerere renuntare la cumparare si restituire produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (NR-RMA)

(1.1) Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa office@samwise.ro o cerere cu subiectul - Cerere renuntare la cumparare produse comanda nr. ____/_____ (trebuie specificat nr comenzii si data acestuia).

(1.2) In cadrul cererii se vor specifica:

  • numar comanda si data emiterii comenzii;
  • date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comana online pe www.samwise.ro;
  • numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;
  • cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional).

(1.3) La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB.

(1.4) Cererea de renuntare la cumparare va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului 1. 2 sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e) in cazul denuntarii unilaterale a contractului la distanta).

(1.5) Intr-un interval de 24-48 ore, cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de renuntare la cumparare.

2. Potrivit prevedrilor art..10 lit. c) din OG 130/2000 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

    • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului)
    • Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garantie desigilate, produse marca Apple ( iPhone / iPad / iPod etc ) al caror software a fost activat
    • Cartuse desigilate
    • Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
    • Servere sau accesorii pentru acestea
    • Produse aduse pe comenzi speciale
    • Electrocasnice mici sau mari folosite sau cu urme de uzura: masini de tocat, mixere, masini de facut paine, roboti bucatarie, storcator fructe-legume, blendere si tocatoare, rasnite, masini de spalat, frigidere, masini de gatit. Exemplu: aragazul nu trebuie sa fie bransat la sursa de gaz, aparatul de aer conditionat nu trebuie sa fie instalat, combina frigorifica/frigiderele nu trebuie sa prezinta urme de utilizare, cafetiera nu trebuie sa fi fost folosita, masina de spalat rufe nu trebuie sa aiba urme de detergent / lichid, mixerele de bucatarie nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, etc.
    • Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale folosite: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre.

3. Constatare si validare acceptare retur produs(e) in cazul denuntarii unilaterale a contractului la distanta

(3.1) Dupa sosirea produsului/produselor in locatia Smart Expert System, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de renuntare la cumparare. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de renuntare la cumparare emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura renuntare la cumparare si retur produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e)).

(3.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, intr-un interval de 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful - Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)).

(3.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de renuntare la cumparare si retur produs(e).

4. Inlocuire produs

Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de renuntare la cumparare si retur produse si se solicita inlocuirea produsului, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

5. Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare si retur produs(e)

Costuri suportate de catre cumparator:

      • Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.
      • Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura renuntare la cumparare si retur produs(e).

Costuri suportate de catre vanzator - costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:

        • Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
        • Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
        • Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

6. Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Afla detalii despre termeni legali aplicabili procedurii de retur produs(e).

Nota:

1. Conform ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificari si completari ulterioare, politica de renuntare la cumparare si returnare a produselor in termen de 14 zile calendaristice se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.

2. Politica de renuntare la cumparare si retur produs(e) mentionata mai sus nu se aplica in cazul produselor comandate/cumparate in magazinul Smart Expert System.

3. Pentru produsele ale caror colete reprezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor.

4. Daca produsul receptionat prezinta un defect estetic, este necesar ca acesta sa fie semnalat in scris, in max. 48 de ore de la livrarea produsului, la adresa electronica office@samwise.ro, impreuna cu 2 poze reprezentative care sa ilustreze defectul.

5. Ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, depasirea termenului de renuntare la cumparare si returnare produs, neindeplinirea conditiilor de renuntare la cumparare si returnare sau neacceptarea taxei de curier.

  
  



  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  


  

Facebook